You are currently viewing PROMOCJA ORGANIZACJI POZARZĄDOWEJ – JAK ZACZĄĆ? SZKOLENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH

PROMOCJA ORGANIZACJI POZARZĄDOWEJ – JAK ZACZĄĆ? SZKOLENIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH

ZAKOŃCZONO PRZYJMOWANIE ZGŁOSZEŃ 

Często spotykamy się z opinią, że trzeci sektor nie jest od tego, aby się promować, bo ma inny, misyjny cel działania. Promocję traktuje się jako nieistotną, a budżety promocyjne w grantach są minimalne lub żadne. Tymczasem, w chwili obecnej, bez komunikowania i promowania swoich działań, NGOsy nie zaistnieją w przestrzeni publicznej i nie będą atrakcyjne dla grantodawców i sponsorów. Promocja może wzmocnić organizację pod względem świadomościowym, wizerunkowym i finansowym, słowem – ma niebagatelny wpływ na jej potencjał. Celem tego szkolenia jest przekazanie Wam maksymalnie praktycznej, podstawowej wiedzy na temat technik i narzędzi promocji tak, abyście mogli uruchomić działania promocyjne dla Waszej organizacji. Dowiecie się, jak „robić” promocję, czyli jak działać, żeby przekazać otoczeniu, czym zajmuje się Wasza organizacja, jak zachęcić ludzi do włączenia się w jej działania i wspierania Waszej organizacji.

Dla kogo:
Dla przedstawicieli organizacji pozarządowych i grup inicjatywnych planujących założyć organizację pozarządową z Warszawy i okolic.

Poziom:
Początkujący.

Szkolenie jest skierowane do organizacji nowo założonych, rozpoczynających budowę swoich działów promocji i grup inicjatywnych.

Maksymalna liczba osób w grupie:
20 osób.

Data szkolenia:
9 lutego (czwartek) 2023 r., godz. 9:00-14:30

Miejsce szkolenia:
Siedziba FISE, ul. Nowy Świat 49 lok.201

Cel szkolenia:
Przekazanie praktycznej, podstawowej wiedzy na temat technik i narzędzi promocji tak, aby prowadzić działania promocyjne organizacji.

ZAKOŃCZONO PRZYJMOWANIE ZGŁOSZEŃ 

PROGRAM SZKOLENIA

9:00 – 10:30 Kto, co, po co i do kogo? O co chodzi w promocji naszej organizacji?

  • kim jesteśmy i jakie mamy cele jako organizacja?
  • jak wyznaczyć cele promocji?
  • jak określić grupę docelową, czyli odbiorców promocji?
  • jak zbudować skuteczny przekaz promocyjny?
  • mini-warsztat

10:30 – 10:50 Przerwa

10:50 – 12:20 Jak? Narzędzia promocji.

  • katalog narzędzi promocyjnych (identyfikacja wizualna/materiały drukowane/ promocja w Internecie/reklama/kontakty z mediami/…)
  • nie musisz być wszędzie i robić wszystkiego, czyli jak wybrać narzędzia promocji najlepsze dla danej organizacji?
  • kto robi to dobrze? – przykłady dobrych praktyk promocyjnych w III sektorze
  • bezpłatne narzędzia, które możesz wykorzystać w promocji swojej organizacji
  • mini-warsztat

12:20 – 12:50 Przerwa

12:50 – 14:30 Za co? Skąd wziąć fundusze na promocję organizacji?

  • fundusze projektowe/ sponsorzy/ granty instytucjonalne/ fundusze nie przypisane do konkretnych projektów
  • jak zaplanować wydatki na promocję w projekcie?
  • co, jeśli nie mamy funduszy na promocję? Pomysły na promocję bez kosztów.
  • dyskusja o doświadczeniach uczestników

Zgłoszenia przyjmujemy do 6 lutego 2023 r. Formularz dostępny na dole strony lub pod tym linkiem.

ZAKOŃCZONO PRZYJMOWANIE ZGŁOSZEŃ 

PROWADZĄCE SZKOLENIE:

Natasza Nikiel – Wiceprezes Zarządu Fundacji Promo & Fund. Menadżerka marketingu z 20-letnim doświadczeniem pracy w biznesie; specjalizuje się w zarządzaniu marketingowym oraz budowaniu marek. Obecnie przedsiębiorczyni i właścicielka agencji marketingowej Brand Cafe, a także Prezes Zarządu Fundacji Harmonia – Przestrzeń Kobiecego Rozwoju. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Stosunki Międzynarodowe, Studiów podyplomowych z zakresu PR na UW/ PAN, Studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania firmą na WSE w Krakowie oraz Studiów Podyplomowych z zakresu Języków Obcych w Biznesie na WSEH w Bielsku-Białej.

Joanna Gogolińska – Prezes Zarządu Fundacji Promo & Fund. Od 10 lat odpowiedzialna za fundraising i rozwój Programu Explory w Fundacji Zaawansowanych Technologii, obecnie na stanowisku wiceprezeski Fundacji. Wcześniej kierowała działem PR i Fundraisingu w Fundacji ITAKA oraz pracowała jako specjalistka ds. PR i organizacji wydarzeń w firmach prywatnych. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Stosunki Międzynarodowe oraz Studiów podyplomowych z zakresu PR na UW/ PAN.

Szkolenie bezpłatne, dofinansowane ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego.

ZAKOŃCZONO PRZYJMOWANIE ZGŁOSZEŃ